اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۹۶۲۶

آخرین وضعیت مشکلات مالی استقلال

آخرین وضعیت مشکلات مالی استقلال
بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تا آنجا که اطلاع دارم مسئولان باشگاه با اسپانسر صحبت کرده‌اند و قرار است پرداختی صورت گیرد تا بخشی از این مشکلات حل شده و تمرینات تیم از سر گرفته شود.
۱۵:۳۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|
بهتاش فریبا در مورد ادامه اعتصاب چند روزه بازیکنان استقلال و لغو اردوی آماده‌سازی این تیم در قطر اظهار داشت: مشکلات مالی باعث این اتفاقات شده و مثل اینکه درآمد‌های باشگاه از محل سازمان لیگ پیش‌خور شده است.

وی ادامه داد: البته تا آنجا که اطلاع دارم مسئولان باشگاه با اسپانسر صحبت کرده‌اند و قرار است پرداختی صورت گیرد تا بخشی از این مشکلات حل شده و تمرینات تیم از سر گرفته شود. از یک طرف بازیکنان حق دارند، چون باید حق و حقوق خود را دریافت کنند تا تمرکزشان فقط روی کارشان باشد و از سوی دیگر باشگاه هم با مشکلات مالی مواجه شده، چون در گذشته بخش عمده‌ایاز درآمدهایش پیش‌خور شده است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال به دلیل اینکه پیش از شروع فصل دیر شروع کرد با مشکلاتی از جمله مسائل بدنی مواجه شد البته با سعی و تلاش مضاع این موضوع را جبران کردند و نتیجه آن را هم که در چهار بازی پایانی لیگ دیدید که روی بازی آخر داو نقش داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند روز دیرتر شروع کرده، بازیکنان تیم با زیرکی، هوش و تمرکز بالا می‌توانند این عقب افتادگی را جبران کرده و اگر امتیازات خوبی در ۳ بازی نخست نیم فصل دوم بگیرند بازهم می‌توانند جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین